"Thank you for being you"

Åh, när jag kom hem efter Iksu idag och skulle duscha hemma för en gångs skull så ser jag mamma och pappa stå i köket och förbereda fetmycket mat. Jag tänkte bara 'chilla lite, vi behöver ju inte överdriva med middagen'. Då visar det sig att hela tjocka släkten ska komma och typ ha avslutningsmiddag eller vad man kan kalla det.

Sedan kommer Sara insvansandes med paket och grejer och senare Linn och Jessica också. Så allihopa var samlade, alla av oss som är kvar i stan vill säga.

Vilken jäkla god överraskning! Det hade jag inte trott. Mamma hon kan hon, det vill jag lova.

Btw så var det tre pocketböcker och en Anthon Berg-choklad i presenten från barbafriendsen. Mycket uppskattat då jag inte har någon läsning att underhålla mig med.

Tack för en fin kväll!!

Kommentarer
Postat av: L

Tack själv :)

2010-06-19 @ 10:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0