"What to do"

Hej!

Imorse till frukost erbjöds scrambled eggs, bröd, frukt, flingor, mjölk, kaffe och allting. Många bloggar jag läste innan jag åkte till AuPair-skolan skrev att maten var jättedålig, några av oss snackade om det här förut och vi håller inte alls med. Maten är helt okej faktiskt.

Kl. 08.15 startade lektionerna och vi snackade om säkerhet. Tittade på någon film och lyssnade på vår lärare,
Lina. Hon är jätteduktig och riktigt gullig som människa. Hon förklarar allt så man förstår. Vissa personer i vår klass är helt sjukt dålig på engelska. När de ska redovisa något så kan man inte återberätta något av vad de sa för man hör/förstår inte överhuvudtaget.

Sedan hade vi lunch, fick tortillas, grönsaker och en chokladkaka till efterrätt.

Efter det var det mer lektioner, vi delades in i grupper och studerade de olika åldrarna och redovisade för de andra efteråt.

Efter pauser och annat så hade vi middag och efter det en Communication Workshop i stora salen.

Sitter nu i entrén och jag försöker verkligen lägga in några bilder, men det går segt. Och så har jag inte tillgång till uttag då jag lånade ut min adapter till någon tjej här nyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0