"You might have other stories"

Nu har jag äntligen nästan packat ner allt som ska med. Kvar är typ liten necessär, smink, parfym och olika laddare + datorn.

Är rädd att jag har övervikt på handbagaget men tror det fixar sig till slut.

Jag åker iväg med bussen till Stockholm imorgon (eller det blir ju idag) kl 12.00 och är framme på Arlanda ungefär vid 20.00. Då träffar jag Malin där för fika och lite avsked och sedan att jag möjligtvis möter upp en av tjejerna som åker med på samma flyg på måndagsmorgonen.

Jag har bokat ett rum på Rest and Fly så att jag får lite sömn också. Det känns ganska skönt. Frågan är bara om jag kommer kunna sova så mycket?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0