"Haha, omg, lol, kit, smiley faces, x's and o's, lmfao"

Jag skrev mitt 'Personliga brev' till en framtida au pair familj på ett vitt, vanligt A4-papper men det såg inte tillräckligt roligt ut, berättade den där tjejen i telefon igår så hon hade klippt runtom för att det skulle bli lite vågig form och så hade hon dragit ett rosa, tjockt streckt runt som i en kvadrat för att "göra det lite gulligare"...

Tänkt att allting ska vara så puttinuttigt och cutiepie, hjärtan och rosa fluff. Men inte för att jag bryr mig så mycket. Jag tycker att det är okej, allt för att jag ska få större chans liksom.

Idag fick jag hem ett kuvert med tjockt mycket papper där det stod vad som händer nu framöver.

Bland annat ska jag spela in en video på max 3 minuter där jag berättar lite om mig själv typ. Jisses, nu börjar jag fatta vad det är jag har gett mig in på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0