"Don't strain your brain"

För ungefär en vecka sedan blev jag matchad med ännu en ny familj. Denna gången från Atlanta eller en bit utanför. De har tre pojkar och en hund. Och nu till den ännu roligare nyheten. Vi har tackat ja till varandra.

Som det ser ut nu så åker jag till New York den 21 juni, stannar där några dagar på au pairskolan och åker sedan vidare till Atlanta.

Jag är såklart jättetaggad på att åka iväg men samtidigt känns det jäkligt skrämmande. Livet här är så bekvämt. Man känner till allting och vet hur allt fungerar.

Men jag ska klara det här och komma hem många erfarenheter rikare.


Kommentarer
Postat av: L

Vad skoj, grattis! Sjukt spännande :) Ser framemot o få höra mer irl :) puss

2010-05-11 @ 01:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0