"Whatever you need"

Jag kanske ska uppdatera lite på aupair-fronten.

Nu på fredag har jag fått tid på amerikanska ambassaden i Stockholm för att få mitt visum. Men jag har inte fått mina papper hemskickade så det blir lite krångel med det eftersom det finns risk att de inte hinner skickas till mig innan torsdag. Så jag måste först till CC's kontor tidigt på fredagsmorgonen för att hämta papperena - sedan vidare till ambassaden.

Mamma ska följa med ner till storstaden så vi åker på torsdag eftermiddag med flyg, sover över och åker nattbuss(!) hem på fredagkväll. Är tillbaka i Umeå vid 06-tiden på lördag morgon.

Innan ambassadsbesöket måste jag fylla i en blankett online som verkar lite krånglig. Tur att jag fått instruktioner via mailen.

Kommentarer
Postat av: L

Kuligt :)

2010-05-19 @ 11:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0