"Where do we go from here"

Alltså Iksu har gått och blivit helt galet. I och med denna utomlandsvärme har Iksu förvandlats till en gigantisk bastu. Jag undrar om luftkonditioneringen ens fungerar? Det är himla kvavt och varmt i salarna.

Men vem är jag att klaga på det? Jag är glad bara jag får gå dit och träna. Idag blev det ett Pumppass och ett Aerobic Dancepass. Och jag som skulle möta upp Erica i omklädningsrummet efteråt... Men Barban dök aldrig upp så jag åkte hem. Jag har fortfarande inte hört av henne.

Barba vart har du tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: barba

min mobil låg kvar i väskan så jag såg dom så sent :P jag drog när avslappningen började på yogan så jag var klar tidigt, och du vet ju hur snabb jag är ;)

2010-05-18 @ 16:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0