"And it ain't no way in hell that I can be just friends with you"

Jag har nyss kommit hem från skolan. Var himla stressad imorse för jag var tvungen att ta Boo till skolan vid 8.30 och tanka bilen innan det. Sa jag att min lektion börjar kl 8.30?

Och att tanka bilen tog typ en evighet. Eller det var så det kändes. Tog väl max 5 min eller så.

Tur att det inte var någon trafik på vägen till skolan då. Det flöt på himlarns bra. Jag tror jag kom dit 35 min efter att lektionen börjat men eftersom vi går någon jäkla EFI så hade jag inte missat någonting alls.

Just nu har jag tryckt i mig två pizza slices och surplar på peppermintte. Värsta fräsch i näsan det blir! Och så lyssnar jag på radion via tvn men det blir värsta dålig signal så det brusar i bakgrunden hela tiden.

På tal om radio - nu kom Trey Songz 'Can't be friends' på. Har jag inte sagt förut så säger jag det nu. Så underbar låt. Och vacker video. Ärligt, hela hans nya album är gött mos. Lyssna om du inte gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0