"Appreciate everything"

Nu när jag har lite tid över, läs: mycket, så kan jag lägga in bilder på vad som fanns i mitt födelsedagspaket från Sverige.






Så här ser vi tydligt vad det fanns inuti:
Två paket hårdbröd
Räkost
Kaviar
Två Marabou-chokladkakor
Fet godispåse
En mick till datorn
Kaffemått
Kaffe från Kahls
Chokladpraliner
Te från Tehörnan
En gosedjurshund som halvt ser ut som Sheila
Tre tidningar - VK, Nöjesmagasinet och City
Ett födelsedagskort med bilder på släkten

Utöver det här fick jag ett presentkort på ett stort spa här i ATL där jag ska få massage och andra behandlingar plus en gourmetlunch. Tydligen ska spa:et vara himla stort, måste ta och googla det så ni kan få se några bilder på det också.

Och så fick jag ett presentkort på H&M som redan är använt. Jag köpte den där svarta klänningen i något fejkskinnmaterial. Som jag förövrigt älskar. Vill gå ut på party så jag får en anledning att se fly ut i den!

Så tack till allihopa som var med och fixade min födelsedagspresent. Ni vet att jag är oerhört tacksam och glad för att ni tänker på mig, även fast jag inte är närvarande därhemma. Puss och kram på er hela högen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0