"Autumn leaves"

Idag har jag varit iväg till affären en snabbis och köpt vykort, sedan vidare till posten och köpt utrikesfrimärken. Så nu är jag fit for fight, hehe.

Sedan har jag och Boo hängt inne för det har regnat smått ute. Sedan på eftermiddagen klarnade det upp. Jackson har haft footballsträning ikväll, även fast deras säsong är över. De ska vara med i någon turnering om några veckor så de ska träna som vanligt inför det.

Det känns att hösten är här för nu är det kallt ute. Det blåser vilket det inte har gjort förut och så är luften kallare också. Tror att det har varit ungefär 10-13 grader ute ikväll.

Men det går inte att komma ifrån att hösten är fin. Speciellt då den inte har varit kall, kall som hemma. Träden skiftar i rött, orange och grönt och det börjar ligga massa löv på backen som sedan virvlar runt av vinden. Det är fint! Mysigt!










Så här såg det ut i vårt område för några dagar sedan då Boo och jag var ute på en fotografipromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0