"Can u c me"

Idag har jag skypat med mami och papi i lite mer än 2 timmar. Det var trevlish! Fick hänga med när mamma hängde upp julstjärnor och grejer.

Och igår skypade jag med Linnsan och Picis på samma gång för de befann sig hemma hos Linn. Och de hade en cam så jag fick se dom!! Ärligt, jag har alltså inte sett dom live på 5 månader. Så det var hur kul som helst. Och så fick jag en rundtur i Linnsans nya lägenhet.

Och i fredags skypade jag med Malin en sväng innan hon skulle äta middag.

Fasen vad världen är bra som har uppfunnit skype, cams och sådana grejer. Det gör livet mycket roligare.




Kolla bara här hur fascinerade dom var över att se ut som two floating heads.

Kommentarer
Postat av: L

HAHA såg mkt roligare ut på miniskärm :p

2010-11-28 @ 23:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0