"Happy birthday me, myself, and I"

Ojojoj, om 25 minuter är klockan midnatt här. Hemma har den redan slagit 10 november vilket innebär att jag har blitt ett år äldre. Kan man fatta att jag är 20 år nu? Nej, det vill jag väl inte tro. Inte än... Om 20 min.

Så hemma fyller jag år och inte här. Tidsskillnaden är ganska intressant.

Hursom, imorgon bitti kliver jag upp 7.15 för att skjutsa barnen till skolan, sedan strejkar jag från min engelska lektion. Hallå, jag fyller ju år? Åker istället hem och garnerar tårtan och åker hem till J-dawgen för att ha någon som kan fira mig. Samtidigt ska jag försöka skypa med familjen också.

Sedan vid 13 hämtas alla kids upp och så får dom fira mig också. Med basta, annars!!

Och sedan är jag off vid 20.00 och då kommer Johannisen hit och så fixar vi oss för att testa på Atlantas uteliv... Jamen, jo ni läste rätt. Vi faktiskt ut, på självaste födelsedagen och allting. Mer om det en annan dag.

Nu är klockan 23.35, seriöst. Jag måste sova ju!

Tänk lite extra på mig imorgon nu då. Skicka sms eller mejl så jag vet att jag inte är bortglömd.

God natt/god morgon

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS



"Vad är det för en dag, vad är det för en dag, det är ingen vanlig dag för det är SANDRAS FÖDELSEDAG, HURRA, HURRA, HURRA"

2010-11-10 @ 15:57:31
Postat av: emily

Grattis på din dag Sandra! Hoppas du har det bra på andra sidan Atlanten! Massor med kramar :) (jag hade tänkt skicka ett sms men kom på att du kanske har ett amerikanskt nummer, är det så?)

2010-11-10 @ 19:30:22
URL: http://livetmedella.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Emmy, jag har en amerikansk mobil men har fortf igång min svenska för jag får sms och grejer från allihopa hemma till den! :) Tack så mycket!

2010-11-10 @ 22:09:59
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0