"I don't wanna live if you ain't here"

När jag och Johanna var ute och körde i helgen så körde vi förbi en massa amerikanska flaggor som var uppsatta på sidan av vägen. Det var den amerikanska flaggan och ett namn på varje pinne.

Och nu har jag googlat fram att det är 'Veterans' Day' den 11 november, alltså på torsdag. Det är en dag då alla militärveteraner hedras.

När vi ändå är inne på det spåret så postar jag en video med Trey Songz. Låten hedrar alla militärer som är ute och kämpar för USA.

Den går ju inte att bädda in, attans! Men jag länkar. Här.

Och Johannisen, du och jag som snackade om att vi blivit värsta mesarna nu? Mmh, kolla på videon och så kan vi snacka sedan. Haha!

Puss och kram y'all

Kommentarer
Postat av: J

Ousch... Meen ååååååj, så besvärligt.

2010-11-10 @ 03:48:36
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0