"I gotta keep ballin'"

Jag kan inte fatta hur fort den här veckan har gått. Det var som att den bara flög förbi. Tiden går alldeles för snabbt.

Imorgon är det fredag och jag får liten sovmorgon. Måste ta och pallra mig iväg till Gold's imorgon är Combat. Fast det är inte så jobbigt egentligen, Combat är ju kul. Annat är det med Pumpen, har tappat suget lite grann. Kanske för att jag känner mig som en vekling. Men vad fasen, jag har redan börjat så varför sluta och måsta börja om från noll igen vid ett senare tillfälle? Jag ska försöka hålla igång med den där styrketräningen.

Sedan åker jag nog med Benjamin till biblioteket för att lämna tillbaka några böcker och sedan så plockas N och J upp vid bussen och sedan är jag väl off på kvällen. Får hoppas att J-dawg är off på kvällen också. Vi måste planera potentiell utgång nästa onsdag 'cause it's my birthday - go shawty it's your birthday!

Nu ska jag tvätta bort sminket och snarkish. Puss och godnatt/god morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0