"In the bathroom"

I lördags skypade jag med hela släkten som var hemma hos oss på födelsedagsfika för att fira Peter och Tobias. Sicken tur att de har skaffat en webcam för det var jättekul att se allihopa. Efter det duschade jag och fixade mig... Plockade upp Johanna och Mollsan och så åkte vi downtown för att gå på ett mall, Perimeter Mall. Dock var det inte superbra, vi kom bara ut med en påse var. Sedan fick vi för oss att åka till Buckhead till ett mall för att käka pizza på en speciell restaurang i mallet som de två ätit på förut.

Inte för att vi visste hur vi skulle komma dit, vilken väg vi skulle ta. Och så vips hamnade vi på en väg där man var  tvungen att betala för att köra vidare. Paniken - fram med pengar!! Men vips så var vi ju i Buckhead, men där snurrade vi runt och runt utan att hitta. Så vi fick ringa efter hjälp och så hittade vi rätt.

Men det var det ju värt, för la pizza var himlarns god. Så där satt vi och käkade och fjantade oss. Molly får verkligen oss att bli omogna. Kanske inte så konstigt, då hon är 15 år... Hehehe!

Efter det så tog vi en snabb tripp till Target och provade onesies igen. Alla tre. Gulliga som få blev vi!

Och sedan körde vi hem igen. Nämnde jag att det var jag som körde denna gång? Downtown, 1-85 och allting. Det gick ba fint. Jag har ju trots allt the Georgia license, hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0