"Is there a heaven for a G"

Igårkväll var jag uppe som ett fån vid 02.30 på natten för att se en Tupac-dokumentär. Det går att spela in men jag var inte säker på om det funkade så jag bestämde mig för att sitta uppe och vänta. Inte ville jag väl riskera att missa gamla intervjuer och grejer från 2Pac?

Och måste säga, ju fler intervjuer jag ser och dokumentärer jag tittar på så växer han bara mer och mer i mina ögon. Han var en helt sjukt intelligent, smart, generös och ödmjuk människa. Och inte att förglömma. Han är en av världens finaste, rent utseendemässigt. Det går inte att förneka. Säger du annat är du knäpp. Eller nej, kanske inte riktigt...

Hell, jag kan knappt välja en bild som ska representera det jag just försökt förklara. Det går inte att välja bara en, egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0