"It feels amazing"

I fredagskväll så mötte jag upp Johannisen på ett Starbucks som ligger typ mittemellan oss. Men när vi kom dit så såg vi att dom stängde en halvtimme efter att vi kommit dit. Så vi åkte vidare till ett annat som var stängt. På det tredje stället så fick vi äntligen våra te/kaffe men det fanns inga lediga platser inne och utanför var det bara skumma människor.

Så det slutade med att vi körde runt, parkerade bilen utanför Target och satt i bilen. Lyssnade på musik och myste. Haha!

Däremellan hann vi även med en tur till en affär, för att kika på en speciell sak. Som visade vara något helt annat än det vi trodde.

Sedan åkte vi hem igen, löste först in min lönecheck och hittade en toalett för jag höll på att kissa på mig so bad.
Så mycket annat kan hända när man egentligen bara var ute efter att köpa kaffe och chilla.


Kommentarer
Postat av: J

Jaa.. Vi kan verkligen få de mest meningalösa sysselsättningar att verka meningsfulla för en stund. I really love us =)

2010-11-03 @ 05:16:13
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0