"Let me show you what I got"

Det senaste jag köpte måste väl ha varit två klänningar frn H&M förra lördagen då jag tog en tripp till Moggan (Mall of Georgia) för lite ströshopping on my own.

Egentligen skulle jag bara till Target för att lämna tillbaka ett par heels som var aningens för stora när jag spatserade runt i dom här hemma. Köpte de på ett Target nere i Buckhead och tänkte att de kanske fanns i någon annan storlek på mitt Target men nej, de fanns ju inte överhuvudtaget. Synd för de var ganska bekväma och jäkla snygga och billiga.

Och sedan i söndags var jag och Johanna på North Point Mall i Alpharetta för att jag skulle ha mitt månadsmöte på Friday's - en restaurang som låg i närheten. Så där shoppade jag helt random en poncho-tisha som det stod OMG på. Varför? Jo, det kan berättish sen.


Enkel svart klänning som ser najsig ut på


Jag ser min tagg för utgång i mina val av klädköp. Går all-in på utgångskläder...
Älskar klänningen, så jäkla gooo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0