"Make me throw my hands in the air"

Ja, den här blev inte riktigt som planerat.

Vaknade upp vid 03 av min svenska mobil av folk som skickade grattisms. Det uppskattas även om det var mitt i natten. Blev så himla glad. Sedan klev jag upp vid 7.15 för att fixa med frukost och grejer till kidsen. När jag kommer upp så hänger det en 'Happy birthday' skylt i vardagsrummet och alla säger Grattis!! Och så fick jag paket med. Det var jag inte beredd på. Ett presentkort på H&M och några behandlingar på ett spa. Fasen så gött mos!!

Sedan efter jag droppat Boo vid skolan så åkte jag hem och garnerade tårtan, slice:ade upp två bitar och körde till Johanna. Hinner bara innan för dörren då Steph ringer och säger att tandläkaren bara har öppet idag så jag måste ta Boo dit för att kolla hans löständer. Haha, det låter som han är en gamling.

Och jag som hade planerat in skype med familjen på Johannas dator som har webcam. Så jag fick bara säga hej och hejdå och åka igen.

Och hos tandläkaren var vi kanske 20 min. Dom sa att allting var som det skulle. Så vi åkte hem igen...

Nicolas och Jackson hade tidig dag idag så jag har haft allihopa sedan 13. Så det har varit full rulle.

Nu är kl 20.30 och jag är off. Väntar på att J-dawg ska komma hit. Har sminkat mig och grejer. Vi har köpt tickets till något event på Opera, en fet nattklubb downtown. Det är någons 21st birhtday bash så Mtv och grejer ska vara där. Hoppas bara vi hittar dit, hehehe. Och så börjar jag jobba 7.15 imorn. Eh?

Tack alla för fina gratulationer och cyberkramar. Har känt av det ändå här borta. Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! :) hoppas du har det bra där du är :)

2010-11-11 @ 05:11:39
URL: http://thigeranna.blogg.se/
Postat av: picis

grattis igen! :) men hur fick ni va med på nattklubben? är det inte 21?

2010-11-11 @ 07:24:58
Postat av: Sandra

sv: näe, på onsdays är det 18+. men det suger ju, för oftast börjar vi jobba 7.15 och grejer på torsdagar... men jag hade kul :)

2010-11-11 @ 17:47:54
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0