"Oh it's mine, only mine"

Igårkväll så slutade jag vid kanske vid 19 och då kom Johannisen hit för att vi skulle kolla på Ung och bortskämd som har börjat gå på SVT1 hemma. Och på tal om programmet - alltså har ni inte sett det hittills så undrar jag varför inte? Snälla gör det. Det är underhållning på hög nivå. De där ungdomar är så bortskämda och har ingen aning om hur någonting i livet fungerar. Se det!!!

Hursom - vi kunde inte se det för SVT Play laggade som tusan så we ended up framför en dvdfilm som hette 'Because I said so'. Den var gullig och helt okej men vi somnade båda två typ i mitten eller mer mot slutet av filmen. Men den var väl okej som sagt...

Jag älskar btw min snuggie som jag fick av J-dawg i födelsedagspresent. Den är übermysig. Jag använder den när jag tittar på, men jag sitter vid datorn och när jag sover. Helt underbar.

När jag har mer tid så ska jag ta kort på det jag fick födelsedagspresentsväg och berätta lite mer om det men det har varit lite kaos med dator och det jäkla viruset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0