"Oh my god"

Mamma hade bestallt en tjanst dar nagon tekniker tar over min dator och tar bort viruset. Det enda jag behovde gora var att ringa och boka en tid da de kunde gora det.

Bara... Fuck det var typ det jobbigaste jag har varit med om. Forst och framst ar det fett svart att hora engelska genom telefonen, sedan kan jag inga sadana dator ord som fjarrstyrd, arendenummer etc. och sa nar man ringde dit sa fick man fan i mig hundra olika alternativ pa vart man ville komma. Ni vet, option 1, 2,3 el 4. Inte visste val jag vart jag skulle...
Fick panik och la pa forsta gangen, andra gangen pratade jag med nagon tjej som maste trott att jag var knapp. Hursom, fick ett annat nummer till Virus Removal-stallet och dar pratade jag med nagon kille med indisk accent (hur latt att hora?!). Och sa fragade han om jag hade den infekterade datorn framfor mig... Naaee, det har jag inte. Men det maste man ha.
Da visade det sig att man inte alls skulle boka en tid utan bara ringa det numret och kora igang direkt... Hur jag kunde veta?
Och som den mes jag ar sa borjade jag smalipa daremellan ocksa. Sa mamma - nu fick du utforligt beskrivet hur det gick...
Ska ringa dit imorgon nar jag har mer tid pa mig. Onska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: L

Haha fyfan, tycker det är jobbigt och ringa typ tandisen på svenska

2010-11-17 @ 18:51:21
Postat av: Mamma

Kan inte annat än önska lycka till imorgon då.

2010-11-17 @ 19:24:05
Postat av: sandra

sv: exakt - du kan ju tanka dig. herregud!

2010-11-18 @ 04:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0