"Oh yeah"

Igår var det thanksgiving alltså. Och det var en massa mat inblandat. Kalkon, stuffing, green beans, bröd, potatis etc. Det var roligt att uppleva det. Testa på en högtid som inte firas hemma.

Det var nästan så att jag ville ringa hem och säga 'happy thanksgiving' till dom därhemma men sedan kom jag ju på att det inte firas därhemma, så det hade bara varit konstigt att ringa hem. Liksom jaha?

Och idag har jag varit ledig, så det känns som att det är lördag fast det bara är fredag. Det känns gött! Imorgon jobbar jag från kl. 7.30 framåt några timmar, vet dock inte hur länge. Hoppas att jag är ledig mot eftermiddagen för jag vill också och shoppa några smågrejer, typ brun-utan-sol.

Kommentarer
Postat av: L

Hur smakade maten? :)

2010-11-27 @ 18:28:48
Postat av: Sandra

sv: det var gott, eller en del var gott. Typ kalkon och gröna bönor och potatis. så det var ju inga konstiga grejer, thank god hehe!

2010-11-27 @ 19:28:32
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0