"Possum har, possum dar, possum everywhere"

Jag och Johanna har skamtat om att det inte kan finnas nagra levande possums (pungrattor) har i Atlanta. Varfor inte kanske ni tanker.
Jo, for att alla vi har sett ligger doda vid vagkanten eller mitt pa vagen. Mosade liksom.
Sa vi bestamde oss for att det absolut inte kan finnas nagra levande. Och da igar nar jag korde hem fran footballstraningen sa var det en liten possum som spatserade vid vagkanten sa ja - snart var han val ocksa en dod en!
Jag blev jatteradd for den lystes upp av bilens stralkastare sa plotsligt. Sa radd att jag skrek till lite och sedan typ inte kunde kora resten av vagen hem. Usch och fan sa acklig den sag ut. Googla lite bilder pa en sa far ni se.
Hursom - sa tydligen finns det levande sadana ocksa. Who knew?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0