"So cozy"

Malin skickade ett mejl till mig och frågade om jag hade hängt upp "Carpe Diem"-texten som jag fått av henne i en tidig födelsedagspresent och det hade jag ju inte.

Jag har betongväggar i mitt rum så det går inte att banka in de i väggen och de kan inte stå upp av sig själv för p:et hänger ner så då ramlar den ju bara åt sidan...

Så jag var tvungen att sätta mig ner och focuse like crazy. Och det lönade sig för nu har jag kommit på en fin lösning. Jag har "hängt" Carpe-delen på mina IKEA-ljus och så får Diem-delen stå upp själv för där är alla bokstäver i jämnhög... Förstår ni? Nej, knappt jag heller.

Så jag lägger in en bild på det. Se så fint det ser ut!


Ser ni här ut "Carpe" vilar över mina ljus. Tyvärr kan jag ju inte tända ljusen nu, för då blir det väl svärta på det vita träet.

Tack så mycket för presenten Malin! Den är helt underbar. Nu ser det mer ut som ett personligt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0