"So much fun together"

Idag eller imorse vid 09 så hade jag en trevlig skypedejt med Picisen. Vi började snacka om hur gott det skulle vara med pizza så jag var tvungen att springa upp och värma två slices som var kvar sedan gårdagen. Så det var min frukost á la Amerikatttt. Så vi satt där och snackade i kanske lite mindre än 2 timmar men tiden går så snabbt när man har mycket att snacka om.

Efter det så kikade jag på Ung och bortskämd som äntligen fungerade. Sedan duschade och fixade jag mig för att åka och möta upp Johanna på ULTA som är en stor affär som har allt från plattänger till smink, tvålar och typ alla OPI's nagellackkollektioner. Utbudet på nagellack i detta land är over the top. Finns seriöst alla färger och inte alls lika dyrt som hemma. Gillas!

Så vi hann kanske träffas max en timme därinne men viktigast var att jag köpte en urtunningssax så att Johannisen kan fixish mitt hår pronto. Eller ja, när hon feels like it...

Efter det tog jag highwayen downtown med målet - Elins hus. Och nog fasen hittade jag dit alltid. Jag kan till och med skryta att jag är mycket stolt över mig själv. Det här bevisar ju att jag börjar känna till highwaysarna och hur man ska tyda skyltarna och grejer.

När jag kom dit så fick jag en rundtur och sedan åkte vi in till Buckhead till ett mysigt litet område - Atlantic Station för att bara strosa runt. Det var massa folk där och det var en tjej som sjöng några jullåtar. Och så hade de en stor gran mitt i som de skulle lysa upp lite senare. Efter lite strosande så tog vi oss till The Cheesecake Factory för middag. Gött var det och så delade vi på en cheesecake efterår. Det stället är ju lite smått kända för sina cheesecakes. Den var god men lite småmäktig så tur att vi splittade den.

Sedan åkte jag hem igen och det gick som smort. Swisssch sa det så var jag hemma igen. Mycket stolt! Bra jobbat idag Sandrieee.

Nu måste jag sovish, är trött. Det är ju en morgondag också som ska vara välfylld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0