"We don't really give a fuck"

I helgen hade i alla fall jag tänkt att vi skulle ta tag i vårt turistande. Men nej. Johannisen behövde tydligen shoppa Converse pronto och sagt och gjort så åkte vi iväg till North Georgia Premium Outlet. Vi har varit förbi där en sväng förut och shoppa en hel del najsiga grejer då.

Och inte kom vi väl tomhänta därifrån nu heller. Jag hittade lite några Clinique-grejer som jag inte ens hade planerat att köpa (eller jo, någonstans i bakhuvudet). Jag behöver verkligen en foundation då jag inte tog med mig någon från Sverige och nu när brännan är gone with the wind så behövs det lite täckning...

Så jag hittade en facial cleanser, foundation och en acne solution spray (som inte går att få tag på hemma i Svearike eller i typ skönhetsaffärerna här). Så jäkla lyckat det blev tillslut. Tror jag betalade 330 kronor för de tre grejerna. TRE grejer liksom! Clinique... Gotta love outletstores.



Köpte även ett par solbrillor som ser nästan exakt likadana ut som mina gamla som har gått sönder totalt. Vad mer hittade jag? Just det, två stycken OPI-nagellack för 55 kr/styck.

Sedan när vi blev hungriga åkte vi och köpte pizza på den svenskägda pizzerian Piazza Poppolo (hehe, stavning). Tyvärr så ska dom stänga igen. Nu i veckan till och med. Så det där var väl den sista goda pizzan jag käkade här i the States.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0