"With the people I won't forget"

Idag har jag jobbat från 09.00 då jag, David och kidsen mötte upp Davids pappa för att shoppa thanksgiving-stuff. Sedan har vi hängt hemma hos Charlie hela eftermiddagen. Spelat Wii, lekt och kollat på tv. Innan vi åkte hem igen då stannade vi på en mexikansk restaurang för middag. Skulle nog inte säga att mexikanskt är min favorit...

Imorgon är det Thanksgiving och vi ska iväg till Stephs pappa först och sedan hem till Charlie för ännu mer matsvullande om jag har förstått allting rätt. Thanksgiving går väl ut på att vara tillsammans och käka en massa mat. Jag är jättetaggad på att få testa all mat, vad det än må vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0