"Your pretty red lips"

Jag har lånat den bärbara högtalaren som man kan plugga in iPoden i så nu stömmar Mr. Steal-your-girl aka. Trey Songz ur högtalarna. Jag är så sjukligt taggad på att det ska bli söndag...

Och jag är cptagged på utgång. Och tänkte att Opera College night på onsdag skulle vara perfekt men nej, då ska jäkla David Guetta dit och spela och alla vanliga billetas var utsålda och en "general" biljett kostade nu $70 vilket är fetovärt. Så mycket gillas inte honom.

Jag är så taggad att jag slängde iväg ett mejl till en kille som var någon eventpromoter som hade vänförfrågat mig, så vi kan ju hoppas att han kommer med ett bra svar.

Annars så är Johannisen back in the A - hallelujah. Så imorgon om hon är inne i rätt mode så kan jag få en klippning. Har t.o.m styrt upp och köpt en urtunningssax så nu jäklar ska håret bli fresh and fly again.

Plus att den där Songz fyllde år igår, 28 november. Jag kan säga stort grattis till honom och låtsas att han är min riktiga vän. Vi alla har önskningar, eh?

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0