"A little extra so we never need it"

Idag var det en tidig morgon. Jag klev upp 07.00 och hade fetsvårt att komma upp ur sängen. Den var så himla skön och varm...

Men upp kom jag och idag var det 'picture day' för Nicolas och Jackson så vi var extra noga med frillorna idag så att de inte såg helt crazy ut. Droppade av de vid skolbussen och skjutsade Boo till skolish.

Åkte he, chillade kanske 10 min och tog sedan tag i vardagssysslorna som att bädda kidsens sängar, ladda en tvätt och plocka ur och i diskmaskinen.

Vid 10 befann jag mig hemma hos Johanna för att åka till Einstein's bagels - ett ställe där det finns massa olika bagels. Åhh, bagels som är så gött mos!

Så vi körde iväg och gjorde ett stopp på Target först och vilket stopp det blev. Var där inne alldeles för länge så det blev inga bagels för klockan sprang iväg och var jag tvungen att åka och plocka upp Booboo från skolan igen och åka iväg till biblioteket för lite 'story time'.

Sedan har vi gjort läxor och varit på football och sedan käka take away-middag från Chick-fil-a. Jag tog en sallad och de andra chicken nuggets. Käkade någon milkshake till efterrätt med smak av cookies and cream. Det var gött!

Nu har jag duschat och sitter och lyssnar på musik. Är trött och längtar efter myssängen.

Imorgon är det fredag vilket innebär helg! Good night


The Applebee bros




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0