"And I keep it turned up"

Jag mötte upp J-dawgen i parken vid 10.30, strosade runt därikring och försökte hitta ett café men det verkar ju inte som de mysiga fiken har hittat till USA. För här finns bara typ Starbucks och andra franschise [frrräänschaiis] ställen. Men inga små mysiga caféen som typ Schmäck eller Station.

Så vi gav upp Suwanee park-området och tog bilen till Lawrenceville där vi varit och irrat förut när vi skulle hitta den första ELS-kursen. En stadsdel som vi tyckte såg pittoresk och relativt mysg ut. Och där jag hade hittat ett lovande café i. Men vi hade inte adressen dit så vi chansade bara vilket inte gick bra.

Vi hade en timelimit så vi åkte tillbaka och stannade på Mall of Georgia istället där vi med säkerhet visste att det fanns ett café som serverad cupcakes. Så vi gick dit istället. Jag fick en Chocolat peanutbutter cupcake och J-dawg en Strawberry cupcake. Yummy - på min i alla fall. Den var god! Plussa på lite coffee på det så har ni gofika. Och att stället hade skön soffa, bra det med. Fler gånger där!

Åkte hem igen och så åkte jag och plockade upp Boo på pre-k. Vi åkte till biblioteket för lite storytime och chill. Sedan har eftermiddagen bestått av footballsträning och käk på Mellow mushroom.

Nu är jag trött och vill sova. Kanske läsa lite bok också.

Ärtor, kärlek och förståelse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0