"Because I got you babe"

I lördags så plockade Johanna äntligen upp mig därkring 14 för att åka till Mall og Georgia för riktig shopping. Vi kom dit, kammade igenom typ varenda affär och nog blev det lite shopping, här och där.

På H&M hittade jag en mössa, en svart mindre väska, ett leomönstrat hårband. H&M gör en aldrig besviken. Köpte en nyckelring för två föreställande en cookie och en mjölkförpacking och så stod det 'friends' på ena och 'forever' på den andra. Hur gulligt? Ska ta kort på dom senare. Sedan hittade jag en Tupac t-shirt. Oh my god - den är helt underbar. Hade spanat in en annan från en annan affär men hittade helt random den här. Underbar är den!!

Efter Mall of Georgia så åkte vi en sväng till ett skohus och sedan Target en snabbis. Fyndade där ett par jeansshorts för $5 - ca. 40 kr. Och hårfärg till utväxten som såg förjäklig ut.

Åkte hem vid 19-20 och var lagom möra i benen. Fötterna gjorde ont och vi var hungriga. Så när vi kom hem så ringde vi något chineseplace och beställde hem mat till dörren. Hur najs? Och innan det hade vi hunnit förbi Kroger en sväng och köpt ett fruktvin - det var ju helg!

Så vi käkade och mådde gött och sedan såg vi Idol på datorn och somnade...










Hur snygg på en skala? Picis jag känner av avundsjukan ända hit bort!

Kommentarer
Postat av: picis

på nått sätt hade jag missat typ fyra inlägg och bla det här..men inte dålig t-shirt!! riktigt barbanajs!! hehe barbapac ;)

2010-10-18 @ 09:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0