"Did you give the world some love today babe?"

Idag så blev det en sväng till Discover Mills igen tillsammans med J-dawgen. Hon skulle checka en skjorta som hon kollat på tidigare så jag hängde på. Shopping är väl alltid najs. Det är bara synd att vi hittills alltid haft limited time att vara där...

Så vi gick runt och kollade och provade kläder. Nu är det verkligen höstkläder i butikerna. Och måste erkänna att det känns mysigt att vilja shoppa myskoftor, halsdukar och fina bohemmössor.

Och jag fortsätter shoppa smart. Hittade ett par svarta übersköna jeggings med 40% off så de kostade ca. 200 kr. Och sedan gör ju aldrig Charlotte Russe-outleten en aldrig besviken. Fyndade 5 par nya trosor igen, för $10, cirkus 85 kr.

Inte nog med det så när vi strosade runt så slänger jag en blick in till vad som ser ut som en bokhandel med ett litet café. Skymtar en cupcake där borta i fjärran. Så vi gick in och kollade och visst fanns det kupkakor. Vi var ju tvungna att fika där och då. Så efter en Vanilla bean cupcake och en Banana foster cupcake (?) så var vi nöjdast i världen. Plussa på en Caramel Macchiato till mig så är vi i himlen.

Vid 12.45 fick jag lite panik över att bli sen till att hämta Boo vid 13 så jag fick lämna mallet och rejsa iväg med bilen. Jag och Tupac alltså!

Eftermiddagen har varit chill. De andra har varit på footballsträning så jag har varit ensam hemma. Skönt ändå! Sedan åkte jag en sväng till Johanna och plockade upp filmen "The last song" som jag nu äntligen kan få se efter att ha läst ut boken igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0