"Don't mess with my heart"

Vi var ju på Target och jag hade halvt några ideer på saker som jag vill köpa. B.la. ett par regnstövlar (oj, heter det så eller bara stövlar?), t-shirts med cartoontryck, möjligtvis en onesie - pyjamasbya+tröja som sitter ihop, typ sparkdräkt.

Jag hittade några stövlar. Utbudet här är bättre för det finns fler sorter. Inga fler militärgröna stövlar, tack. Hittade ett par svarta med massa prickar i olika färger som var fina men lite för stora. Och ett par rosa zebrarandiga som var aningens för små, så det var inte heller perfekt.

Och så hittade jag 3 t-shirts med tryck på herravdelningen för $9.99/styck. En grön med 'cookie monster' från Sesame Street, en grå med hela Sesame Street-gänget och en mörkgrå med Felix the cat. En helt jäkla underbart inköp, tycker jag.

Och så såg jag en onesie i fleece som var svart med pingvinfötter som jag var tvungen att testa, mest för skojs skull för att se hur en sådan kunde se ut på. Haha, den var skitskön på. Skulle inte banga på att glida runt i den hemma liksom. Men tror den kan vara för varm att sova i. Och så var den för dyr, $25. Är inte redo för den än, kanske i framtiden...

Shoppade även en mörkrosa baskerliknande sak på rea, tror den kostade $5. Jag inbillar att jag can pull it off, kanske att jag inte kan det. Men jag vill.

Så vi hängde på Target alldeles för länge så det blev inga bagels idag. Vi tar igen det en annan gång!


Ser den inte mysig ut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0