"I got money to blow"

I tisdag var jag hemma på förmiddagen och tvättade och slappade. Jag läste igenom en artikel och skrev en sammanfattning om den för att redovisa för klassen på onsdagen.

Jag behövde inte följa med på footballsträningen på kvällen så jag var hemma och gjorde ingenting vilket bara var skönt. Sedan på kvällen kom ju Johannisen hit och vi käkade Marabouchoklad och bara tjötade. Sedan vid 23.30 kom vi på att det kanske var en bra idé att slagga då vi skulle upp tidigt till skolan dagen efter.

Så vi kröp ihop i min säng och somnade efter ett tag.

Och på onsdagsmorgonen var det två trötta girls i sängen som hade ställt klockan på 06.50 med planen att snooza max 10 min - vilket blev sammanlagt 40 minuters snooze. Fuck, upp och stressa och iväg med bilen. We got stuck in traffic på vägen till skolan. Alla andra var ute samtidigt som vi tydligen. Åkte hemifrån vid 08.03 och kom fram till skolan exakt en timme senare. Den där rutten tar vanligtvis 30 min. Så vi kom en halvtimme sent till lektionen. Det första som händer när vi satt oss är att vi ska svara på någon fråga som de håller på att öva på. No problems, vi bara svarar korrekt. Kanske säger mer om nivån på klassen än på oss...

Sedan höll jag mitt tal och en gammal tant klagade på att jag pratade för snabbt så hon inte förstod. Say what? Du förstod inte för att jag pratade vanligt och du inte är en fena på engelska. Där har du svaret.

Sedan åkte vi hem igen vid 11 och letade upp ett chinese place för lunch. Det var billigt och gott! Vi var very happy! Åkte hem och plockade undan och hämtade sedan up Boo från skolan. Efter det flöt dagen bara på och vips så var det kväll.

Så nu har jag sett senaste avsnitter av Cougar Town på tvn, druckit lite svennekaffe (mmmh) och uppdaterat hur min helg var. Nu glider ögonen i kors och jag vill sovish.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hörru din lilla bitterf***a, droppa det där nu! Haha! Och skaffa en vakna-upp-vänlig alarm signal så du slipper vakna på den där sidan någon mer dag det här året! Gullunge!

2010-10-14 @ 21:15:36
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0