"It ain't Atlanta"

Idag har det varit dåligt väder till och från. Imorse var det blåsigt ute, men rätt varmt för att vara så tidigt på morgonen.

Sedan när jag kom ut från gymmet så spöregnade det, alltså verkligen poured down. Så jag försökte springa allt jag kunde till bilen och skorna blev helt genomblöta för det hade redan hunnit bli feta vattenpölar på parkering.

Körde jättelångsamt hem med vindrutetorkarna på högsta nivån och såg knappt någonting. Inte kul att köra långa sträckor i sådant väder.

Sedan så lugnade det ner sig och sedan regnade det vid 16 igen och åskade och blixtrade lite.

Så det är skiftande väder och ena stunden skulle man behövt stövlar och sedan springa runt i flipflops.

Imorgon blir det nog bättre väder. Jag och Johannisen ska nog iväg till Party City - tydligen en stor affär som har enormt utbud av halloweenutklädnader. Det vore skitkul att hitta en costume att ha på söndag, då det är trick or treat.

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0