"Lay it down"

I tisdags hade jag ju uppkörning. Och det var ju en ny upplevelse. Det första jag skulle göra var en fickparkering (!!) och det var flera koner som skulle agera som bilar. Och bilen jag har är stor så jag såg inte ens konerna runt omkring liksom. Hursom, det failade jag fett på (hehe). Så då trodde jag ju att jag skulle kuggas där och då.

Men nej, inte det inte. Gjorde en backparkering, ett snabbt stopp och 10 mins körning på kringliggande vägar och sedan var jag klart.

Det var alltså knappt en uppkörning så inte undra på att så många losers får körkort här...

Och hemma får man ju inte le och grejer på sitt körkort. Det är tydligen okej här vilket jag inte visste. Så nu ser jag ju värsta neutral ut på mitt körkort. Fuck, skulle ju ha smilat som om världens fortsättning hängde på det. Bara för att liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0