"Let's take the party to the next level"

Lunchade sedan med Johannisen. Det var gött som vanligt!

Efter att jag plockat upp Boo från skolan på hemvägen så medans han spelade Wii så bakade jag en kladdkaka. Mamma hade packat ner en svensk måttsats så jag inte behövde omvandla allting. Tack!

Men att typ veta om baking powder är exakt samma sak som bakpulver är inte helt enkelt. Och kakaon vi hade hemma var ljusare än hemma i Sverige... Och så glömde jag att ta ut kakan den tiden jag brukar ta ut den...

Allt som allt så blev det väl en godkänd kladdkaka. Skulle ha varit lite kladdigare och smakat mer kakao/choklad men det skyller jag verkligen på den amerikanska kakaon hehe.

Hursom så var det sweet med lite svennesmak.

Eftermiddag har varit chill. Kidsen har varit ute och lekt med några friends och sedan har vi sett på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0