"Look ma no hands"

Jag hade lovat att hänga med och kika på footballsmatcherna idag då det var på hemmaplan. Men resten av familjen skukke åka vid 07.45... Så jag tog bilen och åkte dit lagom till då första matchen startade kl 09, så jag fick lite mer sömn.

Och det var lite småkallt ute så jag tog på mig de nya, svarta jeggingsarna och en t-shirt och kofta. Och sedan out of nowhere så vid kl 10-10.30 sprack det upp och blev gassande sol. Come on man!

Jag höll på att avlida i mina brallor. Seriöst kändes det som att dom kokade. Blev lite orolig där ett tag. Härdade ut och åkte sedan hem vid 14 då andra matchen var slut.

Så nu efter en dusch och byte av kläder är jag väl ig själv igen.

Steph och David ska bort ikväll så jag jobbar från ca. 15-16 och framåt.

När kidsen gått och lagt sig ska jag nog underhålla mig (och Johanna om hon kommer då) med att se på 'The last song'. Vill så gärna se filmen men har hållit mig från det för att först läsa boken. Filmen kommer säkert inte ens vara bra, jag har säkert byggt upp en massa förväntningar nu, hehe.

Vad hittas på en lördag kväll hemma? Utgång? Mys? Ha kul? Ha tråkigt?

Kommentarer
Postat av: peter

hur gick matcherna för dom?:)

2010-10-02 @ 23:51:45
Postat av: L

Blev bara mys :) Jobbar tyvärr helgen :(

2010-10-03 @ 00:39:36
Postat av: Sandra

sv: vinst för Jackson och förlust för Nicolas.



Ah men det lät ju ändå skönt - med mys inte med jobb, hehe!

2010-10-03 @ 17:21:51
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0