"Nice to see you"

Imorse var jag ju uppe med tuppen, nästan. 07 är väl ändå tidigt!

Så vid 9.45 befann jag mig på Gold's för pump trots träningsvärk i lår, axlar, rumpa. Ja, lite här och där. Kämpade på och det var skönt som fasen att träna.

Och ikväll behövdes jag inte på footballsträningen så jag passade på att köra ett spinningpass på eftermiddag eftersom det är en tid jag aldrig är ledig och har chans att gå på. Instruktören var bra och jag körde väl ändå okej med tanke på min jäkla träningsvärk.

Men det roliga med passet var att instruktören påminde om Linnsan. Det var nog det blonda håret, näsan och vissa ansiktsuttryck. Saknar dig Linnisen!

Härom månaden så tyckte jag att jag såg Jessica på ett mall och blev värsta glad men sedan slog det mig att jag är ju jättelångt bort från Umeå. Inte ens chans liksom... Men ändå.

Kommentarer
Postat av: L

Fan så roligt, kanske en dubbelgångare :P Naw sandrisen saknar dig med! vi måste skypa snart, helt sjukt att det inte blivit av än!!!puss

2010-10-22 @ 16:46:11
Postat av: Sandra

sv: näeee, så lik var hon ju inte. men det var någonting!!

2010-10-22 @ 17:27:33
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0