"Opposite of adults"

Jag har haft en mysig helg. I fredags kväll satt jag hemma och gjorde ingenting speciellt tror jag. Såg lite på tv och chillade med mig själv då Johannisen dissat mig för en hockeymatch. Jag glömmer aldrig!

Sedan på lördag morgon så var det ett event på Gold's där det var samples på alla gruppass. Det var ca 3-4 låtar från varje pass så att man fick chans att testa alla under ca. 2 timmar. Så det passade jag på att hänga med på - för att göra upp för missad träning... Han som körde Groove - en dansklass - började med att förklara att han faktiskt var certifierad instruktör... Vad säger det om honom då? Och när man skulle göra något med armarna så kallade han det för 'arm stuff'. Hursom, he sucked!!

På lördag eftermiddag åkte jag hem till Johanna och myste ett tag och sedan hann vi med en liten sväng på Starbucks där jag testade en ny smak. Toffee Mocha - ingen höjdare. Det ska bli jävla mycket mer Starbucks i framtiden, fyi. Vi hade det så mysigt där i vad, en halvtimme?, innan jag var tvungen att slira hemåt för att jobba på lördagkvällen från 18 och framåt. Vid 21.30 kom Johanna till mig och vid 23 kom Steph och Dave hem. Då hade jag och J-dawgen sleepover.

På söndagen tog vi sovmorgon, kom från huset vid 11-11.30 och försökte hitta till ett brunchställe. Till slut kom vi fram och det såg typ ut som i en film. Och det var smockat med folk. Försök inte med brunch/lunch vid 12 på en söndag för då ska alla ut och äta tillsammans efter att ha varit i kyrkan. Hursom - vi beställde scrambled eggs, bacon, whole wheat toast och lite frukt plus kaffe till mig. Fick in en hel termos med kaffe. De är inte lugna med någonting.

Efter brunchen bar det av downtown och Stone Mountain för vandring upp till toppen.

Det berättar jag allt om i ett annat inlägg. Nu ska jag duscha och sova. Haha, imorgon blir det deja vu all over again. Varför? Jo, för jag har uppkörning. Just det, uppkörning. Håll tummarna för mig vid 16-18 imorgon, tisdag!

Puss och godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: picis

hehe kul med uppkörning igen :P hur gick det? :) var de min rekommendation du tog på starbucks förresten?

2010-10-26 @ 21:41:37
Postat av: Sandra

sv: mmm, jättekul med uppkörning igen... men jag klaraTT!! nej, det var en annan, säsongssmak. ingen att rekommendera.

2010-10-27 @ 01:10:25
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0