"So that's how it's suppose to be"

Imorse var det tidig morgon då jag klev upp 07 för att ta kidsen till skolan. Sedan åkte jag hem och gjorde lite nytta.

Vid 9.45 var det time för combat och man, fasen så jag tog i. Typ för kung och fosterland. Försökte ta igen förlorad träning senaste två veckorna på en timme ju.

Skulle träffa J-dawgen på ett chinese place i närheten så jag bestämde mig för att duscha på gymmet för att spara på bilkörningen. Det var första gången jag duschade där (ja, jag duschar annars hemma, äcklig är jag inte). En helt nu upplevelse anyway!

Ärligt när jag kom in i omklädningsrummet så ser jag skåp som vanligt men så finns det två småa "rum" med en dörr. Där går folk alltså in och byter om till sin handduk. Sedan går de till duscharna som alla har ett draperi. Sedan går de tillbaka och byter om till vanliga kläder i det där "minirummet". Snacka om pryda amerikaner alltså. Fuckers, kan inte ens byta om som vanligt. Goddamn.

Så jag var svensk och bytte om som vanligt och det tyckte typ alla var knäppt...

Men jag ser nya, annorlunda saker var och varannan dag här. Antar att det är nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0