"That's why I wish we never"

Igår, lördags, gjorde jag inget speciellt och på kvällen jobbade jag.

Och idag har jag skypat med familjen som just köpt en webcam så nu kunde jag se hela högen. Och Sheila - åh äntligen. Sådan snuttis! Började småsnyftish när jag såg henne. Saknar lillräven så himla mycket!

Och sedan sminkade jag mig och käkade frulle och sedan fick jag se mormor och mormor på skypen också. Det var kul!

Vid 12.30 åkte jag iväg till Mall of Georgia och shoppade lite grejer. Hittade två par myssockor, ett par blingiga hörlurar och en vit t-shirt. Åkte sedan vidare till Discover Mills där jag köpte ett par skor jag kollat på tidigare. Och efter det så mötte jag upp Helene vid bion runt 16 för att se filmen 'Easy A'. Den var bra och rolig. Se den om ni inte gjort det!

Efter det blev det lite chinesefood i foodcourten. Och så körde jag hem igen.

Nu ligger jag platt på magen på sängen och suktar efter bubbelvatten, so bad! Har dragit på mig ett par av de nya myssockorna. Gud så sköna. Ska nog fixa lite kaffe och se på Desperate Housewives på tvn kl 21.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0