"Til it's over"

Häromdagen läste jag en hel del facebookstatusar där människorna i Umeå tagit kort på snön och grejer. Haha, what now?

Jag och Boo gick igår eftermiddag för att spela lite tennis. Shorts-linne-väder. I'm feeling good over here!

Idag har jag varit en sväng på Mall of Georgia tillsammans med J-dawgen som skulle på skojakt - åh, den där jäkla skojakten... Och jäklar så bra det gick idag. Köpte först ett par som var jättefina, men dyra. Och sedan inne på Charlotte Russe hittade jag en kopia av det, till halva priset. Score!

Sedan käkade vi en snabbislunch i foodcourten och skyndade oss hem igen så jag kunde ta min bil och åka och hämta Benjamin. Vi två åkte sedan till biblioteket och sedan har vi chillat runt hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0