"Tonight"

Idag har jag varit lite produktiv. Klev upp vid ottan eller ja, 09 och käkade lite frulle. Hittade en påse med gröt som hette 'blueberries and cream'. Rörde ihop i en tallrik och in i micron. Damn, det smakade ju sött ja. Men vem försökte jag lura...

Åkte iväg och tränade BodyPump och jag kände mig som en liten vekis. Fasen också, nu ska träningen startas igång igen, seriöst. Måste ta och köpa ett par löparskor också, in case att jag inte hinner på gymmet. Så jag kan dra ut och springa/gå whatever istället.

Sedan har jag tvättat en del av mina kläder som samlats ihop i korgen. Skönt!

Vid 13 hämtade jag upp Boo och så parkerade vi bilen vid tennisplanen och spelade tennis ett tag. Och varmt och soligt var det ute idag. Fett skönt! Det känns typ som en riktig go svensk sommardag!

Eftermiddagen har bestått av läxor och lite sådant. Vid 17.30 var jag off och efter det har jag bara chillat runt. Gjort en engelskaläxa och druckit kaffe och käkat choklad och surfat runt på laptopen. Skön tisdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0