"We can work it out"

Imorse hade jag ställt alarm på 09.00 för att åka iväg och träna 09.45 då ett pumppass började. och jag så nära på att ligga kvar i sängen och bara slappa.

Men jag tog mig upp och iväg till Gold's. Tack och lov! Kändes otroligt skönt sedan efter passet.

Hur kunde det bli såhär? Att jag inte pallar med träning. Det är liksom inte jag. Har jag blitt amerikan eller?

Efter det så skypade jag med finaste Malin. Det var några veckor sedan vi skypedejtade sist så det var mys. Hon berättade bland annat om hur det var att hoppa fallskärm som hon gjorde för några dagar sedan (!!).

Vid 13 hämtade jag Boo och så åkte vi till en park en bit härifrån för lite lekande. Sedan har eftermiddagen bestått av läxor, football och sen middag som bestod av hamburgare.

En helt vanlig dag i ATL alltså!

Godnatt, ska sova nu så jag får optimalt med sömn. Bävar inför en tidig onsdagsmorgon... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0