"Big ballin' ass nigga named Pac"

Jag var inne och kikade på en blogg imorse och tjejen hade länkat till ett youtubeklipp, en låt av Tupac. Jag klickade igång den och det var en värsta sad song.

Började smålipa lite bara för jag tänkte på att inte Tupac lever längre. Hold up, hold up, say what? Är inte det lite stört eller vad? Haha, det är inte någon jag känner, jag var en liten skitunge. Men att vara hemifrån såhär gör en tydligen mer känslosam. Det är underligt, that's what it is!


Fasen, älskar frillen!

Kommentarer
Postat av: erica

de är okej att va lessen ;) men vilken låt va de?

2010-09-02 @ 07:59:49
Postat av: Sandra

sv: tror det var 'dopefiends diner'. ingen som jag lyssnat på tidigare, men bara tanken på no more 2Pac - hur kan man inte bli ledsen liksom? :P

2010-09-02 @ 15:09:16
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0