"Cause you know that special spot"

Igår skulle Stephanie åka och fixa manikyr, pedikyr och plockning av ögonbryn och frågade om jag ville följa med. Såklart jag ville det! Så vi åkte till ett place och satte oss i stolarna som hade inbyggd massage. Stoppade ner fossingarna i fotbad och fick de sedan filade, naglarna klippta och målade med fransk manikyr. En pedikyr kostade 21 $ (ca. 170 kr) och glöm för guds skull inte att dricksa. Hehe, vilket jag trodde att jag gjorde efter att jag varit hos frisören...

Är inte det billigt för lite najs pedikyrfix så säg. Jag har faktiskt aldrig gjort det hemma pga. att det är himla dyrt. Det är som att allt är lite billigare härborta.

Då mina vänner, till att fotografera resultatet då. Jag tog väl ca. 10 kort. Ni ska veta att det inte är lätt att ta kort på fötterna. Det är alldeles för lätt att de ser cp ut. Typ hobbitfötter. Men jag hittade väl 2 som var okej...

 

Ni vet ju att ni kan klicka på bilderna för att göra dom större, I hope.

Kommentarer
Postat av: mamma

Va mysigt, det var du verkligen värd.



Vad heter stället ni var på?

2010-09-05 @ 09:16:31
Postat av: Sandra

sv: kommer inte ihåg... pearl of nails? näe, jag vet inte...

2010-09-05 @ 15:44:26
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0