"Everybody needs to chill"

Imorse mötte jag upp Johanna vid poolen vid 10.00 eftersom jag hört av Jackson att detta kunde vara sista dagen poolen var öppen. Vilket inte stämde enligt David, snarare att den shuts down i oktobermånad någon gång. Tack för att det fortfarande finns chans till stek för oss!

Vid 12.52 kikade jag av någon random anledning på mobilen och fick panik. Skulle hämta Boo vid 13. Vart tar timmarna vid poolen vägen? Vi hinner knappt lägga oss ner innan vi ska hem igen.

Boo och jag åkte vidare till biblioteket för lite läsning och datorspelande.

Vi åkte hem och hämtade upp N och J vid 16 och sedan har vi chillat och lekt ute, typ spelat fotboll och grejer.

Ikväll har jag slappat, tagit en välbehövlig dusch, sett att jag bränt mig smått på bröstet, käkat chicken nuggets, druckit kaffe, filat naglarna, sett att "Next friday" gick på någon random kanal och glidit runt i mina omänskligt sköna jeansleggings.

På tal och byxor - konstig känsla att ha på sig tyg som går längre ner än knäna. Känns inte normalt. Vadå ska jag ha byxor också?


Har inte Booboo långa ögonfransar så säg...


Jeansleggings!


Live and direct

Kommentarer
Postat av: L

Jeansleggings har fått ett namn har jag ser, treggings :p

2010-09-25 @ 10:22:35
Postat av: erica

aa tkr synd om dig som måste använda långbraller :/

2010-09-26 @ 13:46:15
Postat av: Sandra

sv: varför treggings? vad står "tr" för? här har jag sett jeggings btw, mer logiskt visst? :)



jaa, det är serri synd om mig, hehehe!

2010-09-26 @ 16:19:04
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0