"I know what them girls like"

Idag har varit en slappisdag blandat med svettig städning.

Jag vaknade först vid 07-tiden och bara fick en chock och hamnade i dvala igen. Nästa gång jag vaknade upp igen var klockan vid 11.15. Gött mos! Tänker att jag fått en himla massa sömn nu men kommer sedan ihåg att jag faktiskt inte somnade förrän 02.30.

Förmiddagen spenderas med att städa bottenvåningen, speciellt mitt rum. Jag vill inte kalla mig pedantisk men jag gillar ett städat rum...

Sedan där på eftermiddagen så gick jag ut på en promenad, som blev till en timme. Promenerade bort till ett annat område så det tog ett tag innan jag kom hem igen.

På kvällskvisten dök Helene och J-dawg upp för filmtajm. Såg The Hangover först som alla sett tidigare. Så bäst att se den först i fall vi skulle prata en massa under tiden! Sedan sågs 17 again. Helt ok film. J-dawg började däremellan flumma om att hon läst Mumindalen under dagen och så försökte vi översätta och förklara för Helene vad det var för varelse och grejer. Och så kom vi in på Barbafamiljen - översatte det blir Barbadad and Barbamom - Helene förstod inte det så antog att det inte översattes så, haha!

Och Helene som hade med sig tysk choklad, som smakade som Marabou. Snäll som hon är lämnade hon kvar två och en halv chokladkaka till mig. Schweizernöt, daimkross och karamell-mjölkchoklad.

Så här glad blir man av att få sådana grejer!

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mej hey, det var ju några klockor vi hade ju... Efter mumin... Typ nån Astrid Lindgren... De var ju. Fasen. Haha! Nu vet jag; Ronja Assdaugter! Nästan lika rolig som Lotta at fightmaking Street. Och ditt försök att efterlikna mumin haha!

2010-09-21 @ 04:27:15
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0