"I scream, you scream, we all scream - Ice Cream"

När jag låg vid poolen och slappade så började världens gladaste melodi spelas och jag tittade från vänster till höger och höger till vänster. Vart kom sången ifrån?

Och så entrade en stor området, lite långsamt. Det visade sig vara glassbilen.

Så nu har jag fått se hur en glassbil kan se ut här i USA. Haha, inte riktigt som hemma. Såg inte ens ut att kunna ha frysfack där i liksom...

Synd att jag inte tog med kameran till poolen, trodde inte att något sådant här stort skulle inträffa. Har lärt mig min läxa. Ta med kameran vart du än går. Den ska sitta fast vid dig!


Såg väl ut som något sådant här, kanske bara det att jag inte såg hur sidan såg ut så noga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0